Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Balıkesir’de Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı Başarıyla Tamamlandı

Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından yürütülen Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı, Balıkesir genelinde başarıyla tamamlanarak eğitmenlere ve komisyon üyelerine teşekkür belgeleri takdim edildi.

Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından yürütülen Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme

Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından, 7354 sayılı Öğretmenlik Mesleği Kanunu’nun sağladığı yasal çerçeve doğrultusunda hayata geçirilen Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı, Balıkesir genelinde başarıyla tamamlandı. Geleceğin okul müdürleri ve eğitim yöneticilerinin modern yönetim anlayışıyla donanımlı bir şekilde yetiştirilmesini hedefleyen program, Balıkesir eğitim camiasında önemli bir adım olarak öne çıktı.

Programın Kapsamı ve Hedefleri

Program, eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı ve yöneticilere vizyoner bir bakış açısı kazandırmayı amaçlıyor. Türkiye genelinde uygulanan bu program kapsamında Balıkesir’de görev alan eğitmenler ve komisyon üyeleri, mesleki birikimlerini yeni yönetici adaylarına aktardı.

Eğitmenlere ve Komisyon Üyelerine Teşekkür Belgesi

Programın hedeflenen amaçlara ulaşmasında kritik bir rol oynayan eğitmenler ile eğitim sürecini titizlikle yöneten komisyon üyeleri unutulmadı. Gösterdikleri üstün gayret ve değerli katkılarından dolayı kendilerine, Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı imzalı teşekkür belgeleri takdim edildi.

Törenin Detayları

Belgeler, Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal tarafından düzenlenen özel bir törenle sahiplerine ulaştırıldı. Tören, toplu hatıra fotoğrafı çekimi ve eğitmenlerin tebrik edilmesiyle sona erdi.

İl Millî Eğitim Müdürü Kal’ın Açıklamaları

Teşekkür belgesi takdim töreninde konuşan Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal, eğitimin niteliğinin artırılmasında yöneticilerin taşıdığı büyük sorumluluğa dikkat çekti. Müdür Kal, şu ifadeleri kullandı:

“Eğitim kurumlarımızın yönetim kalitesini yükseltmeyi, idarecilerimize çok daha vizyoner bir bakış açısı kazandırmayı ve onları geleceğe hazırlamayı hedefleyen bu önemli programda, kendi bilgi ve tecrübelerini geleceğin eğitim liderlerine aktaran tüm komisyon üyelerimize ve değerli eğitmenlerimize, ilimiz eğitim camiası adına en kalbi şükranlarımı sunuyorum.”

Balıkesir’in Eğitimdeki Başarısı Artıyor

Müdür Kal, eğitimin her kademesinde olduğu gibi yönetim basamaklarında da sürekliliği, gelişimi ve başarıyı hedefleyen bu tür nitelikli çalışmaların, Balıkesir’in eğitimdeki başarısını her geçen gün bir üst seviyeye taşımaya devam edeceğini belirtti. Eğitim haberleri kategorimizden benzer gelişmeleri takip edebilirsiniz.

Yöneticilerin Geleceğe Hazırlanması

Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı, modern çağın gerektirdiği yönetim anlayışı ve liderlik becerileriyle donanımlı yöneticiler yetiştirmeyi hedefliyor. Bu vizyoner yaklaşım, okulların başarısında doğrudan etkili olan yönetim kalitesini artırmayı amaçlıyor.

Balıkesir’de başarıyla tamamlanan program, eğitim yönetiminde kalite standartlarını yükselterek ilin eğitim başarısına önemli katkı sağladı. Söz konusu programın Türkiye’nin diğer illerinde de benzer başarılarla uygulanmaya devam edeceği bildirildi.