Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Burhaniye Marifet Okulu’nda Kapanış Sergisi Düzenlendi

İlim Yayma Cemiyeti tarafından hayata geçirilen Marifet Okulu, yaz tatili öncesinde Burhaniye’de düzenlenen kapanış sergisiyle öğrencilerin emeklerini gözler önüne serdi.

İlim Yayma Cemiyeti tarafından hayata geçirilen Marifet Okulu, yaz tatili

Burhaniye ilçesinde İlim Yayma Cemiyeti‘nin hayata geçirdiği Marifet Okulu, yaz tatiline girmeden önce anlamlı bir kapanış sergisine ev sahipliği yaptı. Okula devam eden 25 öğrenci, bir yıllık eğitim sürecinde öğrendiklerini sergileme fırsatı buldu.

Marifet Okulu Öğrencileri Marifetlerini Sergiledi

Hacı Mehmet Fevzi Köylü İmam Hatip Okulu’nda gerçekleştirilen kapanış töreni, katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı. Marifet Okulu öğrencileri; Kur’an-ı Kerim tilaveti, ilahi ve şiir dinletileri ile sahneledikleri piyesle büyük beğeni topladı.

Öğretmen Dallıbudak: “Hakkını Savunan Bir Nesil Yetiştirmek İstiyoruz”

Törenin açılışında konuşan öğretmen Sacide Dallıbudak, öğrencileri en iyi şekilde yetiştirmek için yoğun gayret gösterdiklerini belirterek kendilerine destek olanlara teşekkür etti. Dallıbudak, “Hakkını savunan, ama kimsenin hakkını gasp etmeyen bir nesil yetiştirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı. Emek veren hocalarına, idarecilerine ve velilere minnettar olduğunu söyleyen Dallıbudak, eğitmenler Büşra Mercan ve Hatice Çelik ile birlikte yürüttükleri çalışmaların karşılığını görmekten mutluluk duyduklarını kaydetti.

Protokolden Öğrencilere Hediye

Marifet Okulu’na devam eden öğrencilere; Burhaniye Müftüsü Mehmet Tüfekçioğlu, Çaykara Eski Belediye Başkanı Namık Kemal Gedikoğlu, Sağlıkçı Ömer Çelebi, Emekli Öğretmen Turan Cizmecioğlu ve İlim Yayma Cemiyeti Şube Başkanı Sadrettin Küçükkaya tarafından hediyeler takdim edildi.

İlim Yayma Cemiyeti’nden Teşekkür Mesajı

Marifet Okulu’na 25 öğrencinin devam ettiğini belirten İlim Yayma Cemiyeti Şube Başkanı Sadrettin Küçükkaya, törene katılanlara, eğitmenlere ve velilere teşekkürlerini iletti. Küçükkaya, bu tür eğitim programlarının gençlerin manevi gelişimine önemli katkı sağladığını vurguladı.

*Bu haber İHA (İhlas Haber Ajansı) tarafından servis edilmiştir.