Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu’nda 2025-2026 Mezuniyet Coşkusu

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi bünyesindeki Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını Susurluk Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen görkemli törenle uğurladı.

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi bünyesindeki Susurluk Tarım ve Orman Meslek

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi bünyesinde eğitim veren Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet töreninde öğrencilerini büyük bir gurur ve coşkuyla uğurladı. Susurluk Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen tören, öğrencilerin meslek hayatına ilk adımlarını atmanın heyecanını yaşadığı renkli anlara sahne oldu.

Geniş Katılımlı Mezuniyet Töreni

Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bihter Şahin’in ev sahipliğinde düzenlenen Susurluk mezuniyet törenine; Susurluk Kaymakamı Turgut Gülen, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz, Balıkesir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yücel Oğurlu, Susurluk Belediye Başkanı Hakan Yıldırım Semizel, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt ve Prof. Dr. Fatih Satıl ile Genel Sekreter Faruk Küçük katıldı.

İlçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, çok sayıda akademik ve idari personel ile mezun öğrencilerin aileleri de törene yoğun ilgi gösterdi.

Açılış Konuşmaları ve Duygusal Anlar

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Açılış konuşmasını yapan Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bihter Şahin, öğrencilerin eğitim süreçleri boyunca sergiledikleri gayretleri övgüyle dile getirdi. Ardından kürsüye gelen Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz, mezunlara seslenerek meslek hayatlarında başarı, sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek temennisinde bulundu.

2025-2026 eğitim-öğretim yılını birincilikle tamamlayan Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojisi Bölümü Laboratuvar Teknolojisi Programı öğrencisi Yağmur Güney, tüm mezun arkadaşlarını temsilen kütüğe plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Güney’in duygusal konuşması katılımcılardan büyük alkış aldı.

Dereceye Giren Öğrencilere Ödüller Takdim Edildi

Programın devamında akademik başarılarıyla dereceye giren mezun öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Öğrenciler; Kaymakam Turgut Gülen, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu ve Belediye Başkanı Hakan Yıldırım Semizel’in elinden belgelerini almanın gururunu yaşadı. Dereceye girenlerin ardından tüm mezun öğrencilere akademik ve idari personel tarafından mezuniyet belgeleri teslim edildi.

Kep Atma Töreni ile Mezuniyet Taçlandırıldı

Mezuniyet belgelerinin takdiminin ardından kep atma törenine geçildi. Tüm öğrenciler, coşku içerisinde keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutladı. Büyük bir heyecanın yaşandığı final anları, hatıra fotoğrafı çekimleri ve video kayıtlarıyla ölümsüzleştirilirken aileler de çocuklarının bu mutlu gününe tanıklık etmenin sevincini yaşadı.

Susurluk’ta Gurur Dolu Mezuniyet

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi çatısı altında nitelikli eğitim faaliyetlerini sürdüren Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılını başarıyla tamamlayan mezunlarını unutulmaz bir coşkuyla uğurladı. Meslek hayatlarına ilk adımlarını atan öğrenciler, sevinç gözyaşları ve kep atma anlarıyla bu özel günü ölümsüzleştirdi.